Tiedolla johtaminen lääkemarkkinoinnissa 12.9.2018

Aika: keskiviikkona 12.9.2018, klo 9.00 - 11.00, aamiainen tarjolla klo 8.30 – 9.00

Paikka: Keilaranta 1, Espoo

Aiheena: Tiedolla johtaminen lääkemarkkinoinnissa

Ohjelmassa:

- Asiakkaan sähköinen ja mitattava polku, Sami Oittinen (kaupallinen johtaja, Terve Media Oy)
- Data-analytiikalla lisää suorituskykyä markkinointiin, Jarkko Kerkola (toimitusjohtaja, Madtrix Oy)
- Kaupallisten tiimien tiedolla johtaminen lääketeollisuudessa, Mailis Orakoski (toimitusjohtaja, Latua Group)
- Case MoveMe: IoT:lla työhyvinvointia ja lisää liikevaihtoa, Päivi Karesjoki (toimitusjohtaja, Avarea Oy)

Lääkealan sisältömarkkinoinnin klinikka 14.12.2017

Aika: torstaina 14.12.2017, klo 9.00 - 11.00, aamiainen tarjolla klo 8.30 – 9.00

Paikka: Keilaranta 1, Espoo
Aiheena: Lääkealan sisältömarkkinoinnin klinikka

Ohjelmassa:
- Mitä tehdä, kun pelkkä brändimainonta ei riitä?
- Uskallanko kokeilla sisältömarkkinointia, entä jos epäonnistun?
- Mitä lääkäri odottaa mainossisällöltä?
- Onko jotain uutta, jota voisin kokeilla ensi vuonna?

Puhujina tilaisuudessa:

Lääkärit kohderyhmänä. Päteekö heihinkin kiinnostavan viestinnän nyrkkisääntö; yhdistä hupi ja hyöty!

Petra Tirkkonen (Johtaja, terveysalan viestintä, Cocomms)

Podcast, vaikuttavan viestinnän väline

Sanna Mämmi (Account Director, Senior Consultant, hasan communications)

Lääkäreihin kohdistuva sisältömarkkinointi

Petja Orre (Johtava lääkäri, LL PerusTerveys)

Käytännön esimerkkejä datan hyödyntämisestä
reseptilääkkeiden markkinoinnissa 5.10.2017

Ohjelmassa:
  • klo 8.30 – 9.00 Aamiainen
  • klo 9.00 – 10.00 Käytännön esimerkkejä datan hyödyntämisestä reseptilääkkeiden markkinoinnissa: Mika Teikari, Success Clinic ja Lasse Hyyti, Terve Media Oy
  • klo 10.00 – 10.30 Sisältömarkkinointi: Markkinoinnin keskeiset virtaukset juuri nyt, Jani Halme, luova johtaja, ToinenPHD
  • klo 10.30 – 11.00 Lääkäriportaalin tapahtumat lääkäreille – Sisältömarkkinointia kasvotusten: Ville Penttinen, Terve Media Oy

Analytiikka markkinoinnin tukena -digiaamiainen 18.5.2017

Ohjelmassa:

  • klo 8.30 – 9.00 Aamiainen
  • klo 9.00 – 9.30 Lisätehoa markkinointiin Terve Median uusien analytiikkapalveluiden avulla, Terve Media Oy
  • klo 9.30 – 9.45 Asiakascase: Oy Eli Lilly Finland Ab & Taltz, Oy Eli Lilly Finland Ab, Leena Hienonen
  • klo 9.45 – 10.15 Analytiikka Liiketoiminnan tukena, Avarea Oy
  • klo 10.15 – 10.45 Terveydenhuollon tietolähteet ja niiden hyödyntämismahdollisuudet nyt ja tulevaisuudessa, Success Clinic Oy

Maaliskuun 2016 digiaamiaisella kuultiin asiantuntijoiden näkemyksiä sisältömarkkinoinnista


Terve Median maaliskuun (9.3.2016) Digiaamiaisella kuultiin Suomen johtavien asiantuntijoiden näkemyksiä ja kokemuksia digitaalisen markkinoinnin tulevaisuudesta ja mahdollisuuksista. Aamiaisen asiantuntijoina olivat Jaakko Tapaninen ja Jaakko Kievari. Terve Median Lasse Hyyti ja Teemu Puhakka kertoivat myös ensimmäistä kertaa keväällä uudistuvasta Lääkäriportaalista ja sen uusista markkinoinnin mahdollisuuksista.
Median moniottelija, sisältömarkkinoinnin asiantuntija Jaakko Tapaninen kertoi median tulevaisuudesta ja sisältömarkkinoinnista. Lue Jaakko Tapanisen blogia osoitteessa greatpoint.fi/blogi.

Liikkuvan kuvan toimisto Klokin toimitusjohtaja Jaakko Kievari avasi videon mahdollisuuksista verkossa asiakascasejen kautta. Tutustu Klok Oy:öön klok.fi.

Katso maaliskuun digiaamiaisen sisältöä alla olevista videoista!

Asiantuntijat videolla, kesto n. 2 min.

Vuorovaikutus yleisön kanssa, kesto n. 2 min.


Videon voima, kesto n. 2 min.


Videon strateginen käyttö, kesto n. 2 min.

Jaakko Kievari - videon mahdollisuudet verkossa,
kesto n. 30 min.

Median murros - "Kaikki sisältö leviää verkostoituvasti yksilöiden kautta", kesto n. 2 min.

Jaakko Tapaninen - median tulevaisuus ja sisältömarkkinointi,
kesto n. 30 min.