Lääkemarkkinoinnin menestystarinat: Lääkemainonnan informaatiolla on vahva merkitysKeskiviikko 24.4.2024 klo 20.17 - Terve Media Lääkäreille suunnatussa mediassa lääkemainonta tuo vahvasti lisäarvoa mainonnan kohderyhmälle, sanoo suurin osa Lääkäriportaalin kyselyyn vastanneista lääkäreistä. Lääkärit arvostavat kyselyn mukaan erityisesti tietopitoista mainontaa, mutta myös muistutusmainonnalla on roolinsa kokonaisuudessa. Millaista on lääkärien mielestä huomionarvoinen ja hyvä mainonta? Millainen lääkemainonta kiinnostaa lääkäreitä? Toteutimme kyselyn kahdella sähköpostisuoralla Lääkäriportaalin jäsenille huhtikuussa. Kyselyyn vastanneet 558 lääkäriä kertoivat mielipiteensä kiinnostavasta mainonnasta, mainonnan merkityksestä ja sen roolista lääkäreille suunnatussa mediassa. Ilmeni, että lääkärit pitävät mainoksia lääkärimediassa aivan olennaisena osana kaiken sisällön kokonaisuutta. Haluatko kuulla lisää kyselystä? Ota yhteyttä myyntitiimiimme. |
Avainsanat: lääkemarkkinointi, lääkemainonta |
Lääkärien toive: tätä lisää! - Livestriimaus otettiin peukut pystyssä vastaanPerjantai 25.9.2020 klo 9.55 - Lääkäriportaali markkinointi Lääkärit pitävät livestriimausta kätevänä keinona kouluttautua, ja he toivovat striimattuja tapahtumia eri aiheista lisää. Asia ilmeni Lääkäriportaalin kyselystä lääkäreille, jotka osallistuivat livestriimikoulutukseen Lääkäriportaalissa EAN-kongressin aiheista. |
Vahvasti asiaa", sanoo sisätautiopin professori Markus Juonala Lääkärituotteista - arjen työkalut sujahtavat valkotakin taskuunTorstai 28.5.2020 klo 10.49 - Terve Media markkinointi Tiivistä, havainnollista ja vahvaa asiaa, kuvailee sisätautiopin professori |
Avainsanat: Lääkärin työkalut |
Lääkärituotteet suunnitellaan ja tehdään nytMaanantai 11.5.2020 - Terve Media markkinointi Kentällä katsotaan jo aikaan, jolloin kasvokkain tapaaminen lääkärien kanssa on mahdollista. Juuri nyt on otollinen aika suunnitella ja laittaa tulille lääkärien arvostamat työkalut: Lääkärituotteet. |
Avainsanat: Lääkärin työkalut |
Top 3: vastuu, sopeutuvuus ja aitous - lääkemarkkinoinnin askelmerkit poikkeusoloissaMaanantai 4.5.2020 - Terve Media markkinointi Mitkä ovat koronakriisissä sopivat ja käyttökelpoiset tavat viestintään ja lääkemarkkinointiin? Entä mitä seuraa, kun kriisi on ohi? Kansainvälinen asiantuntijayritys listasi kolme kulmakiveä poikkeusolojen viestintään. |
Avainsanat: Lääkemarkkinointi, korona, poikkeusolot |