Asiantuntijamediat ja -tuotteet terveydenhuollon ammattilaisille.

Edistämme suomalaista terveydenhuoltoa palvelemalla toimialan ammattilaisia.


Terve Media Oy tuottaa ja julkaisee verkkopalveluja ja printtijulkaisuja terveydenhuollon ammattilaisille; lääkäreille ja hammaslääkäreille. Palveluidemme sisällöstä vastaavat hyvinvoinnin ja terveyden ammattilaiset.

Tuotteet Mainostajalle Lukijalle Yritys

Lääkemarkkinoinnin menestystarinat: Lääkemainonnan informaatiolla on vahva merkitys

Keskiviikko 24.4.2024 klo 20.17 - Terve Media

Lääkäreille suunnatussa mediassa lääkemainonta tuo vahvasti lisäarvoa mainonnan kohderyhmälle, sanoo suurin osa Lääkäriportaalin kyselyyn vastanneista lääkäreistä. Lääkärit arvostavat kyselyn mukaan erityisesti tietopitoista mainontaa, mutta myös muistutusmainonnalla on roolinsa kokonaisuudessa. Millaista on lääkärien mielestä huomionarvoinen ja hyvä mainonta?

Millainen lääkemainonta kiinnostaa lääkäreitä? Toteutimme kyselyn kahdella sähköpostisuoralla Lääkäriportaalin jäsenille huhtikuussa. Kyselyyn vastanneet 558 lääkäriä kertoivat mielipiteensä kiinnostavasta mainonnasta, mainonnan merkityksestä ja sen roolista lääkäreille suunnatussa mediassa. Ilmeni, että lääkärit pitävät mainoksia lääkärimediassa aivan olennaisena osana kaiken sisällön kokonaisuutta.

Haluatko kuulla lisää kyselystä? Ota yhteyttä myyntitiimiimme.

Avainsanat: lääkemarkkinointi, lääkemainonta

Lääkärien toive: tätä lisää! - Livestriimaus otettiin peukut pystyssä vastaan

Perjantai 25.9.2020 klo 9.55 - Lääkäriportaali markkinointi

Lääkärit pitävät livestriimausta kätevänä keinona kouluttautua, ja he toivovat striimattuja tapahtumia eri aiheista lisää. Asia ilmeni Lääkäriportaalin kyselystä lääkäreille, jotka osallistuivat livestriimikoulutukseen Lääkäriportaalissa EAN-kongressin aiheista.

Lue lisää »

Vahvasti asiaa", sanoo sisätautiopin professori Markus Juonala Lääkärituotteista - arjen työkalut sujahtavat valkotakin taskuun

Torstai 28.5.2020 klo 10.49 - Terve Media markkinointi

Tiivistä, havainnollista ja vahvaasiaa, kuvailee sisätautiopin professori
Markus Juonala Lääkäriportaalin Lääkärituotteita. Valkotakin taskuun
sujahtavat, lääkärien arvostamat käytännön työkalut suunnitellaan nyt.

Lue lisää »

Avainsanat: Lääkärin työkalut

Lääkärituotteet suunnitellaan ja tehdään nyt

Maanantai 11.5.2020 - Terve Media markkinointi

Kentällä katsotaan jo aikaan, jolloin kasvokkain tapaaminen lääkärien kanssa on mahdollista. Juuri nyt on otollinen aika suunnitella ja laittaa tulille lääkärien arvostamat työkalut: Lääkärituotteet

Lue lisää »

Avainsanat: Lääkärin työkalut

Top 3: vastuu, sopeutuvuus ja aitous - lääkemarkkinoinnin askelmerkit poikkeusoloissa

Maanantai 4.5.2020 - Terve Media markkinointi

Mitkä ovat koronakriisissä sopivat ja käyttökelpoiset tavat viestintään ja lääkemarkkinointiin? Entä mitä seuraa, kun kriisi on ohi? Kansainvälinen asiantuntijayritys listasi kolme kulmakiveä poikkeusolojen viestintään.

Lue lisää »

Avainsanat: Lääkemarkkinointi, korona, poikkeusolot

Lisää kirjoituksia