Terve Median blogi

Hyvä digikampanja lääkäreille? kuusi tunnusmerkkiä

Perjantai 17.2.2017 klo 9.02 - Terve Media markkinointi


Halutaanko ripustaa yksisuuntainen viesti ilmoitustaululle roikkumaan vai otetaanko käyttöön myös uusia tehokeinoja? Pitkään lääkekehitysprojekteissa työskennellyt Susanna Laajava kertoo, miten lääketiedon jakamisessa ja lääkemarkkinoinnissa voisi hyödyntää entistä paremmin verkon, digitaalisuuden ja ehkä jopa sosiaalisen median mahdollisuuksia.

Avainsanat: digimarkkinointi


Kommentit

28.2.2017 21.50  Heikki Lehtovuori

Täyttä asiaa. Erilaiset vaihtoehtoiset hoidot saavat laajan julkisuuden niin somessa kuin jopa päivälehdistössä ja tv:ssä. Tehoa ei tarvitse todistaa, kaikki perinteinen hoito kyseenalaistetaan. Esim. Rokotusten vastaiset kampanjat. Muinaisina aikoina lääke-edustajat kävivät henkilökohtaisesti terveyskeskuksessa elävänä videona kertomassa tuotteista. Kaikki uudet ja vanhojen päivitykset tarvittaessa. Ei mennyt työaikaa, kahviossa kuppi kahvia ja pannari kun ruokalaa ei ollut. Seuraavana päivänä kilpailijan vuoro. Korruptiosta ei voinut olla kyse.Helppokäyttöinen reitti, mistä tarvitsemansa videon löytää. Miten olis mahdollisuus saada videopätkä Farmaca Fennican digiversion yhteyteen. Suurprojekti, joka voisi kuitenkin olla hyödyllisempi kuin ne pitkät tekstit.


Kommentoi kirjoitusta


Nimi:*

Kotisivun osoite:

Sähköpostiosoite:

Lähetä tulevat kommentit sähköpostiini