Terve Median blogi
Lääkärien toive: tätä lisää! - Livestriimaus otettiin peukut pystyssä vastaanPerjantai 25.9.2020 klo 9:55 - Lääkäriportaali markkinointi Lääkärit pitävät livestriimausta kätevänä keinona kouluttautua, ja he toivovat striimattuja tapahtumia eri aiheista lisää. Asia ilmeni Lääkäriportaalin kyselystä lääkäreille, jotka osallistuivat livestriimikoulutukseen Lääkäriportaalissa EAN-kongressin aiheista. |
Vahvasti asiaa", sanoo sisätautiopin professori Markus Juonala Lääkärituotteista - arjen työkalut sujahtavat valkotakin taskuunTorstai 28.5.2020 klo 10:49 - Terve Media markkinointi Tiivistä, havainnollista ja vahvaa asiaa, kuvailee sisätautiopin professori |
Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: Lääkärin työkalut |
Lääkärituotteet suunnitellaan ja tehdään nytMaanantai 11.5.2020 - Terve Media markkinointi Kentällä katsotaan jo aikaan, jolloin kasvokkain tapaaminen lääkärien kanssa on mahdollista. Juuri nyt on otollinen aika suunnitella ja laittaa tulille lääkärien arvostamat työkalut: Lääkärituotteet. |
Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: Lääkärin työkalut |
Top 3: vastuu, sopeutuvuus ja aitous - lääkemarkkinoinnin askelmerkit poikkeusoloissaMaanantai 4.5.2020 - Terve Media markkinointi Mitkä ovat koronakriisissä sopivat ja käyttökelpoiset tavat viestintään ja lääkemarkkinointiin? Entä mitä seuraa, kun kriisi on ohi? Kansainvälinen asiantuntijayritys listasi kolme kulmakiveä poikkeusolojen viestintään. |
Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: Lääkemarkkinointi, korona, poikkeusolot |
Aslak de Silva ja hurmaavan tapahtuman askelmerkit: kuka olisi tilaisuuden 'Obama'Perjantai 31.1.2020 klo 14:27 - TerveMedia markkinointi Mikä ratkaisee, että saat asiantuntijan aikaa? Entä miten yleisö hurmaantuu ikihyviksi ja tahtoo paraatipaikoille seuraavallakin kerralla? Nordic Business Forum Oy:n toimitusjohtaja Aslak de Silva paljastaa videossa, miten se tehdään. |
Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: tapahtumat |
Hyvästit arpapelille: Miksi asiakaspolun tunteminen on tärkeää?Torstai 4.10.2018 - Terve Media markkinointi Millaisista etapeista asiakkaan matka muodostuu? Entä millaisia asiakkaat ylipäätään ovat? Moni uskoo tietävänsä vastaukset, vaikka todellisuudessa kyse voi olla lottoamisesta luulojen pohjalta. Millaisia näkökulmia asiakkaan polusta nostettiin esiin Terve Median Lääkäriportaalin digiaamiaisella? |
Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: asiakaspolku, customer journey, mitattavuus |
Mikä ihmeen data-analytiikka? Näin saat lisää suorituskykyä markkinointiinTorstai 4.10.2018 Kuinka markkinoinnin vaikuttavuutta liiketoimintaan pystytään mittaamaan? Terve Median Lääkäriportaalin digiaamiaisella data-analytiikan suorituskyvystä oli kertomassa Jarkko Kerkola Madtrixista. |
Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: Analytiikka, mitattavuus, data-analytiikka, markkinointi |
Työntekijän hyvinvointi - vaikuttaako se liiketoimintaan?Torstai 4.10.2018 - Terve Media markkinointi Kun panostamme työhyvinvointiin, miten se näkyy asiakaskokemuksessa tai yrityksen tuloksessa vai näkyykö? Tällainen kysymys mielessä ryhtyi Päivi Karesjoki Avareasta pohtimaan, miten asioita voisi tehdä eri lailla. Avareassa ryhdyttiin kokeiluluontoisesti tutkimaan työhyvinvointia uudella näkökulmalla. |
Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: Hyvinvointi, mitattavuus |
Tiedolla johtaminen - mitä se tarkoittaa käytännössä?Torstai 4.10.2018 - Terve Media markkinointi Tuttu tilanne töissä: Kun kello käy viittä, hoksaat, että huomiselle pitäisi vielä rykäistä esitys johtoryhmälle. Mailis Orakoski Latua Groupista kertoi Terve Median digiaamiaisella, miten paniikkitilanteilta voidaan välttyä, kun johtamisen työkaluksi otetaan tieto. |
Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: tiedolla johtaminen, myynnin johtaminen, lääketeollisuus |
Mitattavuus ja kohdennettavuus jalkautuivat myös lääkemainontaan - digiratkaisut näyttävät tietäTiistai 26.6.2018 klo 9:52 - Terve Media Markkinointi Miten viesti tavoittaa vastaanottajansa yhä kiihtyvän digitalisaation kyydissä? Entistä enemmän valikoidusti, tiettyjä kohderyhmiä tavoitellen, sanoo Calonius Oy:n toimitusjohtaja Arno Calonius, joka on seurannut vuosikymmeniä reseptilääkkeiden mainontaa. Millaisissa muutoksissa ala on ollut ja miten kehitys kulkee tulevaisuudessa?
|
Digiaamiainen tiedon äärellä 5.10.Maanantai 9.10.2017 - Terve Media markkinointi Terve Media Oy ja Success Clinic Oy järjestivät yhteisen Digiaamiaisen Espoon Iso Omenassa 5.10.2017. Päivän teemana oli tiedonkäyttö myynnin ja markkinoinnin tukena. Luova johtaja Jani Halme Toinen PHD:stä herätteli yleisöä markkinoinnin trendeistä ja ajankohtaisista virtauksista. ”Jos markkinointia on mahdollista kohdentaa, kannattaa se aina tehdä”, kiteytti Jani Halme. |
Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: tapahtumat, analytiikka |
Katso nyt videosarja markkinoinnista sähköisessä ympäristössäTorstai 31.8.2017 - Terve Media markkinointi Katso nyt Terve Median videosarja videosisältöjen käyttämisestä asiantuntijaviestinnässä. Videoiden pituus on noin 2 minuuttia / jakso. |
Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: video, sisältömarkkinointi |
Kilpailuetuna analytiikkaTiistai 30.5.2017 klo 10:14 - Terve Media markkinointi Analytiikka auttaa ymmärtämään asiakasta ja hänen käytöstään paremmin. Ymmärryksen avulla voidaan esimerkiksi lisätä verkkokaupan myyntiä. |
Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: Analytiikka, markkinointi |
Analytiikka-aamiainen keräsi lääkemarkkinoinnin ammattilaisetTiistai 30.5.2017 klo 10:10 - Terve Media markkinointi Terve Median, Avarean ja Success Clinicin järjestämälle digiaamiaiselle 18.5.17 Ison Omenan Finnkinossa osallistui kattava joukko lääkemarkkinoinnin ammattilaisia. Finnkino Omenan uudet tilat toimivat hyvänä puitteena uusille asioille ja näkemyksille, joita tapahtumassa tuotiin esiin. |
Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: markkinointi, mittaaminen, marketing dashboard |
Helpoin tapa ymmärtää asiakaslähtöistä sisältömarkkinointiaTiistai 30.5.2017 klo 10:06 - Kalle Viira, Hehkumarketing Helpoin tapa ymmärtää asiakaslähtöistä sisältömarkkinointia, näin luot toimivan suunnitelma hauskasti pelaamalla Voiko digitaalista sisältömarkkinointia ja sosiaalisen median hyödyntämistä konseptoida tavalla jonka kaikki ymmärtävät, kyllä voi. On otettava tarpeeksi selkeä alusta, yksinkertaistettava toimintaympäristö ja vietävä ratkaisut käytännön läheisiksi toteutuksiksi. |
Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: sisältömarkkinointi, pelillistäminen |
Videon käyttö markkinoinnissa ja asiakaspalvelussa - 5 vinkkiä parhaisiin tuloksiinPerjantai 17.2.2017 klo 11:15 - Kalle Viira, Hehkumarketing Liikkuvan kuvan hyödyntäminen on ollut digitaalisen markkinoinnin sekä asiakaspalvelun trendien kärjessä jo pitkään. Teknologian kehittyminen on tuonut ratkaisut kaikkien ulottuville. Videon tehokkuus sekä hyvät kokemukset ovat jalkauttaneet kiinnostusta kaiken tasoisille yrityksille. Tässä artikkelissa kerrotaan miksi video on tärkeä työkalu kaikille alan toimijoille ja miten sitä tulisi hyödyntää. |
Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: video, digimarkkinointi |
Hyvä digikampanja lääkäreille? kuusi tunnusmerkkiäPerjantai 17.2.2017 klo 9:02 - Terve Media markkinointi Halutaanko ripustaa yksisuuntainen viesti ilmoitustaululle roikkumaan vai otetaanko käyttöön myös uusia tehokeinoja? Pitkään lääkekehitysprojekteissa työskennellyt Susanna Laajava kertoo, miten lääketiedon jakamisessa ja lääkemarkkinoinnissa voisi hyödyntää entistä paremmin verkon, digitaalisuuden ja ehkä jopa sosiaalisen median mahdollisuuksia. |
1 kommentti . Avainsanat: digimarkkinointi |
Lääkäriportaali panostaa erikoisalakohtaiseen sisältöönKeskiviikko 15.2.2017 klo 14:55 - Teemu Puhakka Yli kymmenen vuotta Lääkäriportaali on tuonut suomalaisille erikoislääkäreille uusimmat erikoisalauutiset Reutersin kautta sekä MdLinx -sopimuksen avulla portaalin käyttäjä on voinut seurata kattavasti uusimpia tiedejulkaisuja. Saadun palautteen perusteella panostamme jatkossa vielä enemmän moderoituun sisältöön ja suomen kieleen. Äärimmäisen kiireiset lukijat haluavat, että sisältö on hyvin valikoitu ja muutamassa minuutissa omaksuttavissa olevissa uutispätkissä. Harvalla lääkärillä on enää aikaa seuloa kaikkia alansa julkaisuja tai yleislehtiä. |
Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: Lääkäriportaali |