Terve Median blogi

Oletko etsimämme moniosaaja? Terve Media etsii kokenutta toimittajaa Oulun toimipisteeseen osaksi Lääkäriportaalin tiimiä.

Keskiviikko 13.12.2017 klo 12:59 - Terve Media toimitus

Sinä, joka olet seurannut pidempään mitä terveydenhuollossa tapahtuu ja olet kirjoittanut vaativalle asiantuntijayleisölle! Nyt on tarjolla hieno paikka päästä maan eturivin lääketieteelliseen mediaan töihin osaksi huipputiimiä. Haemme kokenutta journalistia, jolle terveydenhuollon maailma on tuttu. Et kaihda nopeaa työtahtia ja pystyt kirjoittamaan monipuolisesti.

Lue lisää »

Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: työ, toimittaja

Digiaamiainen tiedon äärellä 5.10.

Maanantai 9.10.2017 - Terve Media markkinointi

Terve Media Oy ja Success Clinic Oy järjestivät yhteisen Digiaamiaisen Espoon Iso Omenassa 5.10.2017. Päivän teemana oli tiedonkäyttö myynnin ja markkinoinnin tukena. 

Luova johtaja Jani Halme Toinen PHD:stä herätteli yleisöä markkinoinnin trendeistä ja ajankohtaisista virtauksista. ”Jos markkinointia on mahdollista kohdentaa, kannattaa se aina tehdä”, kiteytti Jani Halme.

Lue lisää »

Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: tapahtumat, analytiikka

Katso nyt videosarja markkinoinnista sähköisessä ympäristössä

Torstai 31.8.2017 - Terve Media markkinointi

Katso nyt Terve Median videosarja videosisältöjen käyttämisestä asiantuntijaviestinnässä. Videoiden pituus on noin 2 minuuttia / jakso.

Lue lisää »

Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: video, sisältömarkkinointi

Kilpailuetuna analytiikka

Tiistai 30.5.2017 klo 10:14 - Terve Media markkinointi

Analytiikka auttaa ymmärtämään asiakasta ja hänen käytöstään paremmin. Ymmärryksen avulla voidaan esimerkiksi lisätä verkkokaupan myyntiä.

Lue lisää »

Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: Analytiikka, markkinointi

Analytiikka-aamiainen keräsi lääkemarkkinoinnin ammattilaiset

Tiistai 30.5.2017 klo 10:10 - Terve Media markkinointi

Terve Median, Avarean ja Success Clinicin järjestämälle digiaamiaiselle 18.5.17 Ison Omenan Finnkinossa osallistui kattava joukko lääkemarkkinoinnin ammattilaisia. Finnkino Omenan uudet tilat toimivat hyvänä puitteena uusille asioille ja näkemyksille, joita tapahtumassa tuotiin esiin.

Lue lisää »

Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: markkinointi, mittaaminen, marketing dashboard

Helpoin tapa ymmärtää asiakaslähtöistä sisältömarkkinointia

Tiistai 30.5.2017 klo 10:06 - Kalle Viira, Hehkumarketing

Helpoin tapa ymmärtää asiakaslähtöistä sisältömarkkinointia, näin luot toimivan suunnitelma hauskasti pelaamalla

Voiko digitaalista sisältömarkkinointia ja sosiaalisen median hyödyntämistä konseptoida tavalla jonka kaikki ymmärtävät, kyllä voi. On otettava tarpeeksi selkeä alusta, yksinkertaistettava toimintaympäristö ja vietävä ratkaisut käytännön läheisiksi toteutuksiksi.

Lue lisää »

Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: sisältömarkkinointi, pelillistäminen

Videon käyttö markkinoinnissa ja asiakaspalvelussa - 5 vinkkiä parhaisiin tuloksiin

Perjantai 17.2.2017 klo 11:15 - Kalle Viira, Hehkumarketing

Liikkuvan kuvan hyödyntäminen on ollut digitaalisen markkinoinnin sekä asiakaspalvelun trendien kärjessä jo pitkään. Teknologian kehittyminen on tuonut ratkaisut kaikkien ulottuville. Videon tehokkuus sekä hyvät kokemukset ovat jalkauttaneet kiinnostusta kaiken tasoisille yrityksille. Tässä artikkelissa kerrotaan miksi video on tärkeä työkalu kaikille alan toimijoille ja miten sitä tulisi hyödyntää.

Lue lisää »

Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: video, digimarkkinointi

Hyvä digikampanja lääkäreille? kuusi tunnusmerkkiä

Perjantai 17.2.2017 klo 9:02 - Terve Media markkinointi

Halutaanko ripustaa yksisuuntainen viesti ilmoitustaululle roikkumaan vai otetaanko käyttöön myös uusia tehokeinoja? Pitkään lääkekehitysprojekteissa työskennellyt Susanna Laajava kertoo, miten lääketiedon jakamisessa ja lääkemarkkinoinnissa voisi hyödyntää entistä paremmin verkon, digitaalisuuden ja ehkä jopa sosiaalisen median mahdollisuuksia.

Lue lisää »

1 kommentti . Avainsanat: digimarkkinointi

Lääkäriportaali panostaa erikoisalakohtaiseen sisältöön

Keskiviikko 15.2.2017 klo 14:55 - Teemu Puhakka

Yli kymmenen vuotta Lääkäriportaali on tuonut suomalaisille erikoislääkäreille uusimmat erikoisalauutiset Reutersin kautta sekä MdLinx -sopimuksen avulla portaalin käyttäjä on voinut seurata kattavasti uusimpia tiedejulkaisuja.

Saadun palautteen perusteella panostamme jatkossa vielä enemmän moderoituun sisältöön ja suomen kieleen. Äärimmäisen kiireiset lukijat haluavat, että sisältö on hyvin valikoitu ja muutamassa minuutissa omaksuttavissa olevissa uutispätkissä. Harvalla lääkärillä on enää aikaa seuloa kaikkia alansa julkaisuja tai yleislehtiä. 

Lue lisää »

Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: Lääkäriportaali