Terve Median blogi

Lääkärien toive: tätä lisää! - Livestriimaus otettiin peukut pystyssä vastaan

Perjantai 25.9.2020 klo 9.55 - Lääkäriportaali markkinointi

Lääkärit pitävät livestriimausta kätevänä keinona kouluttautua, ja he toivovat striimattuja tapahtumia eri aiheista lisää. Asia ilmeni Lääkäriportaalin kyselystä lääkäreille, jotka osallistuivat livestriimikoulutukseen Lääkäriportaalissa EAN-kongressin aiheista.

Lue lisää »

Kommentoi kirjoitusta.

Vahvasti asiaa", sanoo sisätautiopin professori Markus Juonala Lääkärituotteista - arjen työkalut sujahtavat valkotakin taskuun

Torstai 28.5.2020 klo 10.49 - Terve Media markkinointi

Tiivistä, havainnollista ja vahvaasiaa, kuvailee sisätautiopin professori
Markus Juonala Lääkäriportaalin Lääkärituotteita. Valkotakin taskuun
sujahtavat, lääkärien arvostamat käytännön työkalut suunnitellaan nyt.

Lue lisää »

Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: Lääkärin työkalut

Lääkärituotteet suunnitellaan ja tehdään nyt

Maanantai 11.5.2020 - Terve Media markkinointi

Kentällä katsotaan jo aikaan, jolloin kasvokkain tapaaminen lääkärien kanssa on mahdollista. Juuri nyt on otollinen aika suunnitella ja laittaa tulille lääkärien arvostamat työkalut: Lääkärituotteet

Lue lisää »

Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: Lääkärin työkalut

Top 3: vastuu, sopeutuvuus ja aitous - lääkemarkkinoinnin askelmerkit poikkeusoloissa

Maanantai 4.5.2020 - Terve Media markkinointi

Mitkä ovat koronakriisissä sopivat ja käyttökelpoiset tavat viestintään ja lääkemarkkinointiin? Entä mitä seuraa, kun kriisi on ohi? Kansainvälinen asiantuntijayritys listasi kolme kulmakiveä poikkeusolojen viestintään.

Lue lisää »

Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: Lääkemarkkinointi, korona, poikkeusolot

Aslak de Silva ja hurmaavan tapahtuman askelmerkit: kuka olisi tilaisuuden 'Obama'

Perjantai 31.1.2020 klo 14.27 - TerveMedia markkinointi

Mikä ratkaisee, että saat asiantuntijan aikaa? Entä miten yleisö hurmaantuu ikihyviksi ja tahtoo paraatipaikoille seuraavallakin kerralla? Nordic Business Forum Oy:n toimitusjohtaja Aslak de Silva paljastaa videossa, miten se tehdään. 

Lue lisää »

Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: tapahtumat

Hyvästit arpapelille: Miksi asiakaspolun tunteminen on tärkeää?

Torstai 4.10.2018 - Terve Media markkinointi

Millaisista etapeista asiakkaan matka muodostuu? Entä millaisia asiakkaat ylipäätään ovat? Moni uskoo tietävänsä vastaukset, vaikka todellisuudessa kyse voi olla lottoamisesta luulojen pohjalta. Millaisia näkökulmia asiakkaan polusta nostettiin esiin Terve Median Lääkäriportaalin digiaamiaisella? 

Lue lisää »

Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: asiakaspolku, customer journey, mitattavuus

Mikä ihmeen data-analytiikka? Näin saat lisää suorituskykyä markkinointiin

Torstai 4.10.2018

Kuinka markkinoinnin vaikuttavuutta liiketoimintaan pystytään mittaamaan? Terve Median Lääkäriportaalin digiaamiaisella data-analytiikan suorituskyvystä oli kertomassa Jarkko Kerkola Madtrixista.

Lue lisää »

Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: Analytiikka, mitattavuus, data-analytiikka, markkinointi

Työntekijän hyvinvointi - vaikuttaako se liiketoimintaan?

Torstai 4.10.2018 - Terve Media markkinointi

Kun panostamme työhyvinvointiin, miten se näkyy  asiakaskokemuksessa tai  yrityksen tuloksessa vai näkyykö? Tällainen kysymys mielessä ryhtyi Päivi Karesjoki Avareasta  pohtimaan, miten asioita voisi tehdä eri lailla. Avareassa ryhdyttiin kokeiluluontoisesti tutkimaan työhyvinvointia uudella näkökulmalla.

Lue lisää »

Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: Hyvinvointi, mitattavuus

Tiedolla johtaminen - mitä se tarkoittaa käytännössä? 

Torstai 4.10.2018 - Terve Media markkinointi

Tuttu tilanne  töissä: Kun kello käy viittä, hoksaat, että huomiselle pitäisi vielä rykäistä esitys johtoryhmälle. Mailis Orakoski Latua  Groupista kertoi Terve Median digiaamiaisella, miten paniikkitilanteilta  voidaan välttyä, kun johtamisen työkaluksi otetaan tieto.

Lue lisää »

Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: tiedolla johtaminen, myynnin johtaminen, lääketeollisuus

Mitattavuus ja kohdennettavuus jalkautuivat myös lääkemainontaan - digiratkaisut näyttävät tietä

Tiistai 26.6.2018 klo 9.52 - Terve Media Markkinointi

Miten viesti tavoittaa vastaanottajansa yhä kiihtyvän digitalisaation kyydissä? Entistä enemmän valikoidusti, tiettyjä kohderyhmiä tavoitellen, sanoo Calonius Oy:n toimitusjohtaja Arno Calonius, joka on seurannut vuosikymmeniä reseptilääkkeiden mainontaa. Millaisissa muutoksissa ala on ollut ja miten kehitys kulkee tulevaisuudessa?

 

Lue lisää »

Kommentoi kirjoitusta.

Digiaamiainen tiedon äärellä 5.10.

Maanantai 9.10.2017 - Terve Media markkinointi

Terve Media Oy ja Success Clinic Oy järjestivät yhteisen Digiaamiaisen Espoon Iso Omenassa 5.10.2017. Päivän teemana oli tiedonkäyttö myynnin ja markkinoinnin tukena. 

Luova johtaja Jani Halme Toinen PHD:stä herätteli yleisöä markkinoinnin trendeistä ja ajankohtaisista virtauksista. ”Jos markkinointia on mahdollista kohdentaa, kannattaa se aina tehdä”, kiteytti Jani Halme.

Lue lisää »

Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: tapahtumat, analytiikka

Katso nyt videosarja markkinoinnista sähköisessä ympäristössä

Torstai 31.8.2017 - Terve Media markkinointi

Katso nyt Terve Median videosarja videosisältöjen käyttämisestä asiantuntijaviestinnässä. Videoiden pituus on noin 2 minuuttia / jakso.

Lue lisää »

Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: video, sisältömarkkinointi

Kilpailuetuna analytiikka

Tiistai 30.5.2017 klo 10.14 - Terve Media markkinointi

Analytiikka auttaa ymmärtämään asiakasta ja hänen käytöstään paremmin. Ymmärryksen avulla voidaan esimerkiksi lisätä verkkokaupan myyntiä.

Lue lisää »

Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: Analytiikka, markkinointi

Analytiikka-aamiainen keräsi lääkemarkkinoinnin ammattilaiset

Tiistai 30.5.2017 klo 10.10 - Terve Media markkinointi

Terve Median, Avarean ja Success Clinicin järjestämälle digiaamiaiselle 18.5.17 Ison Omenan Finnkinossa osallistui kattava joukko lääkemarkkinoinnin ammattilaisia. Finnkino Omenan uudet tilat toimivat hyvänä puitteena uusille asioille ja näkemyksille, joita tapahtumassa tuotiin esiin.

Lue lisää »

Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: markkinointi, mittaaminen, marketing dashboard

Helpoin tapa ymmärtää asiakaslähtöistä sisältömarkkinointia

Tiistai 30.5.2017 klo 10.06 - Kalle Viira, Hehkumarketing

Helpoin tapa ymmärtää asiakaslähtöistä sisältömarkkinointia, näin luot toimivan suunnitelma hauskasti pelaamalla

Voiko digitaalista sisältömarkkinointia ja sosiaalisen median hyödyntämistä konseptoida tavalla jonka kaikki ymmärtävät, kyllä voi. On otettava tarpeeksi selkeä alusta, yksinkertaistettava toimintaympäristö ja vietävä ratkaisut käytännön läheisiksi toteutuksiksi.

Lue lisää »

Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: sisältömarkkinointi, pelillistäminen

Videon käyttö markkinoinnissa ja asiakaspalvelussa - 5 vinkkiä parhaisiin tuloksiin

Perjantai 17.2.2017 klo 11.15 - Kalle Viira, Hehkumarketing

Liikkuvan kuvan hyödyntäminen on ollut digitaalisen markkinoinnin sekä asiakaspalvelun trendien kärjessä jo pitkään. Teknologian kehittyminen on tuonut ratkaisut kaikkien ulottuville. Videon tehokkuus sekä hyvät kokemukset ovat jalkauttaneet kiinnostusta kaiken tasoisille yrityksille. Tässä artikkelissa kerrotaan miksi video on tärkeä työkalu kaikille alan toimijoille ja miten sitä tulisi hyödyntää.

Lue lisää »

Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: video, digimarkkinointi

Hyvä digikampanja lääkäreille? kuusi tunnusmerkkiä

Perjantai 17.2.2017 klo 9.02 - Terve Media markkinointi

Halutaanko ripustaa yksisuuntainen viesti ilmoitustaululle roikkumaan vai otetaanko käyttöön myös uusia tehokeinoja? Pitkään lääkekehitysprojekteissa työskennellyt Susanna Laajava kertoo, miten lääketiedon jakamisessa ja lääkemarkkinoinnissa voisi hyödyntää entistä paremmin verkon, digitaalisuuden ja ehkä jopa sosiaalisen median mahdollisuuksia.

Lue lisää »

1 kommentti . Avainsanat: digimarkkinointi

Lääkäriportaali panostaa erikoisalakohtaiseen sisältöön

Keskiviikko 15.2.2017 klo 14.55 - Teemu Puhakka

Yli kymmenen vuotta Lääkäriportaali on tuonut suomalaisille erikoislääkäreille uusimmat erikoisalauutiset Reutersin kautta sekä MdLinx -sopimuksen avulla portaalin käyttäjä on voinut seurata kattavasti uusimpia tiedejulkaisuja.

Saadun palautteen perusteella panostamme jatkossa vielä enemmän moderoituun sisältöön ja suomen kieleen. Äärimmäisen kiireiset lukijat haluavat, että sisältö on hyvin valikoitu ja muutamassa minuutissa omaksuttavissa olevissa uutispätkissä. Harvalla lääkärillä on enää aikaa seuloa kaikkia alansa julkaisuja tai yleislehtiä. 

Lue lisää »

Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: Lääkäriportaali