Terve Median blogi
Mikä ihmeen data-analytiikka? Näin saat lisää suorituskykyä markkinointiinTorstai 4.10.2018 Kuinka markkinoinnin vaikuttavuutta liiketoimintaan pystytään mittaamaan? Terve Median Lääkäriportaalin digiaamiaisella data-analytiikan suorituskyvystä oli kertomassa Jarkko Kerkola Madtrixista. |
Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: Analytiikka, mitattavuus, data-analytiikka, markkinointi |
Digiaamiainen tiedon äärellä 5.10.Maanantai 9.10.2017 - Terve Media markkinointi Terve Media Oy ja Success Clinic Oy järjestivät yhteisen Digiaamiaisen Espoon Iso Omenassa 5.10.2017. Päivän teemana oli tiedonkäyttö myynnin ja markkinoinnin tukena. Luova johtaja Jani Halme Toinen PHD:stä herätteli yleisöä markkinoinnin trendeistä ja ajankohtaisista virtauksista. ”Jos markkinointia on mahdollista kohdentaa, kannattaa se aina tehdä”, kiteytti Jani Halme. |
Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: tapahtumat, analytiikka |
Kilpailuetuna analytiikkaTiistai 30.5.2017 klo 10:14 - Terve Media markkinointi Analytiikka auttaa ymmärtämään asiakasta ja hänen käytöstään paremmin. Ymmärryksen avulla voidaan esimerkiksi lisätä verkkokaupan myyntiä. |
Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: Analytiikka, markkinointi |