Terve Median blogi

Mikä ihmeen data-analytiikka? Näin saat lisää suorituskykyä markkinointiin

Torstai 4.10.2018

Kuinka markkinoinnin vaikuttavuutta liiketoimintaan pystytään mittaamaan? Terve Median Lääkäriportaalin digiaamiaisella data-analytiikan suorituskyvystä oli kertomassa Jarkko Kerkola Madtrixista.

Lue lisää »

Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: Analytiikka, mitattavuus, data-analytiikka, markkinointi

Digiaamiainen tiedon äärellä 5.10.

Maanantai 9.10.2017 - Terve Media markkinointi

Terve Media Oy ja Success Clinic Oy järjestivät yhteisen Digiaamiaisen Espoon Iso Omenassa 5.10.2017. Päivän teemana oli tiedonkäyttö myynnin ja markkinoinnin tukena. 

Luova johtaja Jani Halme Toinen PHD:stä herätteli yleisöä markkinoinnin trendeistä ja ajankohtaisista virtauksista. ”Jos markkinointia on mahdollista kohdentaa, kannattaa se aina tehdä”, kiteytti Jani Halme.

Lue lisää »

Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: tapahtumat, analytiikka

Kilpailuetuna analytiikka

Tiistai 30.5.2017 klo 10.14 - Terve Media markkinointi

Analytiikka auttaa ymmärtämään asiakasta ja hänen käytöstään paremmin. Ymmärryksen avulla voidaan esimerkiksi lisätä verkkokaupan myyntiä.

Lue lisää »

Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: Analytiikka, markkinointi