Terve Median blogi
Lääkemarkkinoinnin menestystarinat: Lääkemainonnan informaatiolla on vahva merkitysKeskiviikko 24.4.2024 klo 20.17 - Terve Media Lääkäreille suunnatussa mediassa lääkemainonta tuo vahvasti lisäarvoa mainonnan kohderyhmälle, sanoo suurin osa Lääkäriportaalin kyselyyn vastanneista lääkäreistä. Lääkärit arvostavat kyselyn mukaan erityisesti tietopitoista mainontaa, mutta myös muistutusmainonnalla on roolinsa kokonaisuudessa. Millaista on lääkärien mielestä huomionarvoinen ja hyvä mainonta? Millainen lääkemainonta kiinnostaa lääkäreitä? Toteutimme kyselyn kahdella sähköpostisuoralla Lääkäriportaalin jäsenille huhtikuussa. Kyselyyn vastanneet 558 lääkäriä kertoivat mielipiteensä kiinnostavasta mainonnasta, mainonnan merkityksestä ja sen roolista lääkäreille suunnatussa mediassa. Ilmeni, että lääkärit pitävät mainoksia lääkärimediassa aivan olennaisena osana kaiken sisällön kokonaisuutta. Haluatko kuulla lisää kyselystä? Ota yhteyttä myyntitiimiimme. |
Avainsanat: lääkemarkkinointi, lääkemainonta |
Top 3: vastuu, sopeutuvuus ja aitous - lääkemarkkinoinnin askelmerkit poikkeusoloissaMaanantai 4.5.2020 - Terve Media markkinointi Mitkä ovat koronakriisissä sopivat ja käyttökelpoiset tavat viestintään ja lääkemarkkinointiin? Entä mitä seuraa, kun kriisi on ohi? Kansainvälinen asiantuntijayritys listasi kolme kulmakiveä poikkeusolojen viestintään. |
Avainsanat: Lääkemarkkinointi, korona, poikkeusolot |