Terve Median blogi

Top 3: vastuu, sopeutuvuus ja aitous - lääkemarkkinoinnin askelmerkit poikkeusoloissa

Maanantai 4.5.2020 - Terve Media markkinointi

Mitkä ovat koronakriisissä sopivat ja käyttökelpoiset tavat viestintään ja lääkemarkkinointiin? Entä mitä seuraa, kun kriisi on ohi? Kansainvälinen asiantuntijayritys listasi kolme kulmakiveä poikkeusolojen viestintään.

Lue lisää »

Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: Lääkemarkkinointi, korona, poikkeusolot

Mikä ihmeen data-analytiikka? Näin saat lisää suorituskykyä markkinointiin

Torstai 4.10.2018

Kuinka markkinoinnin vaikuttavuutta liiketoimintaan pystytään mittaamaan? Terve Median Lääkäriportaalin digiaamiaisella data-analytiikan suorituskyvystä oli kertomassa Jarkko Kerkola Madtrixista.

Lue lisää »

Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: Analytiikka, mitattavuus, data-analytiikka, markkinointi

Katso nyt videosarja markkinoinnista sähköisessä ympäristössä

Torstai 31.8.2017 - Terve Media markkinointi

Katso nyt Terve Median videosarja videosisältöjen käyttämisestä asiantuntijaviestinnässä. Videoiden pituus on noin 2 minuuttia / jakso.

Lue lisää »

Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: video, sisältömarkkinointi

Kilpailuetuna analytiikka

Tiistai 30.5.2017 klo 10.14 - Terve Media markkinointi

Analytiikka auttaa ymmärtämään asiakasta ja hänen käytöstään paremmin. Ymmärryksen avulla voidaan esimerkiksi lisätä verkkokaupan myyntiä.

Lue lisää »

Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: Analytiikka, markkinointi

Analytiikka-aamiainen keräsi lääkemarkkinoinnin ammattilaiset

Tiistai 30.5.2017 klo 10.10 - Terve Media markkinointi

Terve Median, Avarean ja Success Clinicin järjestämälle digiaamiaiselle 18.5.17 Ison Omenan Finnkinossa osallistui kattava joukko lääkemarkkinoinnin ammattilaisia. Finnkino Omenan uudet tilat toimivat hyvänä puitteena uusille asioille ja näkemyksille, joita tapahtumassa tuotiin esiin.

Lue lisää »

Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: markkinointi, mittaaminen, marketing dashboard

Helpoin tapa ymmärtää asiakaslähtöistä sisältömarkkinointia

Tiistai 30.5.2017 klo 10.06 - Kalle Viira, Hehkumarketing

Helpoin tapa ymmärtää asiakaslähtöistä sisältömarkkinointia, näin luot toimivan suunnitelma hauskasti pelaamalla

Voiko digitaalista sisältömarkkinointia ja sosiaalisen median hyödyntämistä konseptoida tavalla jonka kaikki ymmärtävät, kyllä voi. On otettava tarpeeksi selkeä alusta, yksinkertaistettava toimintaympäristö ja vietävä ratkaisut käytännön läheisiksi toteutuksiksi.

Lue lisää »

Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: sisältömarkkinointi, pelillistäminen

Videon käyttö markkinoinnissa ja asiakaspalvelussa - 5 vinkkiä parhaisiin tuloksiin

Perjantai 17.2.2017 klo 11.15 - Kalle Viira, Hehkumarketing

Liikkuvan kuvan hyödyntäminen on ollut digitaalisen markkinoinnin sekä asiakaspalvelun trendien kärjessä jo pitkään. Teknologian kehittyminen on tuonut ratkaisut kaikkien ulottuville. Videon tehokkuus sekä hyvät kokemukset ovat jalkauttaneet kiinnostusta kaiken tasoisille yrityksille. Tässä artikkelissa kerrotaan miksi video on tärkeä työkalu kaikille alan toimijoille ja miten sitä tulisi hyödyntää.

Lue lisää »

Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: video, digimarkkinointi

Hyvä digikampanja lääkäreille? kuusi tunnusmerkkiä

Perjantai 17.2.2017 klo 9.02 - Terve Media markkinointi

Halutaanko ripustaa yksisuuntainen viesti ilmoitustaululle roikkumaan vai otetaanko käyttöön myös uusia tehokeinoja? Pitkään lääkekehitysprojekteissa työskennellyt Susanna Laajava kertoo, miten lääketiedon jakamisessa ja lääkemarkkinoinnissa voisi hyödyntää entistä paremmin verkon, digitaalisuuden ja ehkä jopa sosiaalisen median mahdollisuuksia.

Lue lisää »

1 kommentti . Avainsanat: digimarkkinointi