Terve Median blogi
Top 3: vastuu, sopeutuvuus ja aitous - lääkemarkkinoinnin askelmerkit poikkeusoloissaMaanantai 4.5.2020 - Terve Media markkinointi Mitkä ovat koronakriisissä sopivat ja käyttökelpoiset tavat viestintään ja lääkemarkkinointiin? Entä mitä seuraa, kun kriisi on ohi? Kansainvälinen asiantuntijayritys listasi kolme kulmakiveä poikkeusolojen viestintään. |
Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: Lääkemarkkinointi, korona, poikkeusolot |
Mikä ihmeen data-analytiikka? Näin saat lisää suorituskykyä markkinointiinTorstai 4.10.2018 Kuinka markkinoinnin vaikuttavuutta liiketoimintaan pystytään mittaamaan? Terve Median Lääkäriportaalin digiaamiaisella data-analytiikan suorituskyvystä oli kertomassa Jarkko Kerkola Madtrixista. |
Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: Analytiikka, mitattavuus, data-analytiikka, markkinointi |
Katso nyt videosarja markkinoinnista sähköisessä ympäristössäTorstai 31.8.2017 - Terve Media markkinointi Katso nyt Terve Median videosarja videosisältöjen käyttämisestä asiantuntijaviestinnässä. Videoiden pituus on noin 2 minuuttia / jakso. |
Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: video, sisältömarkkinointi |
Kilpailuetuna analytiikkaTiistai 30.5.2017 klo 10:14 - Terve Media markkinointi Analytiikka auttaa ymmärtämään asiakasta ja hänen käytöstään paremmin. Ymmärryksen avulla voidaan esimerkiksi lisätä verkkokaupan myyntiä. |
Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: Analytiikka, markkinointi |
Analytiikka-aamiainen keräsi lääkemarkkinoinnin ammattilaisetTiistai 30.5.2017 klo 10:10 - Terve Media markkinointi Terve Median, Avarean ja Success Clinicin järjestämälle digiaamiaiselle 18.5.17 Ison Omenan Finnkinossa osallistui kattava joukko lääkemarkkinoinnin ammattilaisia. Finnkino Omenan uudet tilat toimivat hyvänä puitteena uusille asioille ja näkemyksille, joita tapahtumassa tuotiin esiin. |
Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: markkinointi, mittaaminen, marketing dashboard |
Helpoin tapa ymmärtää asiakaslähtöistä sisältömarkkinointiaTiistai 30.5.2017 klo 10:06 - Kalle Viira, Hehkumarketing Helpoin tapa ymmärtää asiakaslähtöistä sisältömarkkinointia, näin luot toimivan suunnitelma hauskasti pelaamalla Voiko digitaalista sisältömarkkinointia ja sosiaalisen median hyödyntämistä konseptoida tavalla jonka kaikki ymmärtävät, kyllä voi. On otettava tarpeeksi selkeä alusta, yksinkertaistettava toimintaympäristö ja vietävä ratkaisut käytännön läheisiksi toteutuksiksi. |
Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: sisältömarkkinointi, pelillistäminen |
Videon käyttö markkinoinnissa ja asiakaspalvelussa - 5 vinkkiä parhaisiin tuloksiinPerjantai 17.2.2017 klo 11:15 - Kalle Viira, Hehkumarketing Liikkuvan kuvan hyödyntäminen on ollut digitaalisen markkinoinnin sekä asiakaspalvelun trendien kärjessä jo pitkään. Teknologian kehittyminen on tuonut ratkaisut kaikkien ulottuville. Videon tehokkuus sekä hyvät kokemukset ovat jalkauttaneet kiinnostusta kaiken tasoisille yrityksille. Tässä artikkelissa kerrotaan miksi video on tärkeä työkalu kaikille alan toimijoille ja miten sitä tulisi hyödyntää. |
Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: video, digimarkkinointi |
Hyvä digikampanja lääkäreille? kuusi tunnusmerkkiäPerjantai 17.2.2017 klo 9:02 - Terve Media markkinointi Halutaanko ripustaa yksisuuntainen viesti ilmoitustaululle roikkumaan vai otetaanko käyttöön myös uusia tehokeinoja? Pitkään lääkekehitysprojekteissa työskennellyt Susanna Laajava kertoo, miten lääketiedon jakamisessa ja lääkemarkkinoinnissa voisi hyödyntää entistä paremmin verkon, digitaalisuuden ja ehkä jopa sosiaalisen median mahdollisuuksia. |
1 kommentti . Avainsanat: digimarkkinointi |