Terve Median blogi

Hyvästit arpapelille: Miksi asiakaspolun tunteminen on tärkeää?

Torstai 4.10.2018 - Terve Media markkinointi

Millaisista etapeista asiakkaan matka muodostuu? Entä millaisia asiakkaat ylipäätään ovat? Moni uskoo tietävänsä vastaukset, vaikka todellisuudessa kyse voi olla lottoamisesta luulojen pohjalta. Millaisia näkökulmia asiakkaan polusta nostettiin esiin Terve Median Lääkäriportaalin digiaamiaisella? 

Lue lisää »

Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: asiakaspolku, customer journey, mitattavuus

Mikä ihmeen data-analytiikka? Näin saat lisää suorituskykyä markkinointiin

Torstai 4.10.2018

Kuinka markkinoinnin vaikuttavuutta liiketoimintaan pystytään mittaamaan? Terve Median Lääkäriportaalin digiaamiaisella data-analytiikan suorituskyvystä oli kertomassa Jarkko Kerkola Madtrixista.

Lue lisää »

Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: Analytiikka, mitattavuus, data-analytiikka, markkinointi

Työntekijän hyvinvointi - vaikuttaako se liiketoimintaan?

Torstai 4.10.2018 - Terve Media markkinointi

Kun panostamme työhyvinvointiin, miten se näkyy  asiakaskokemuksessa tai  yrityksen tuloksessa vai näkyykö? Tällainen kysymys mielessä ryhtyi Päivi Karesjoki Avareasta  pohtimaan, miten asioita voisi tehdä eri lailla. Avareassa ryhdyttiin kokeiluluontoisesti tutkimaan työhyvinvointia uudella näkökulmalla.

Lue lisää »

Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: Hyvinvointi, mitattavuus