Terve Median blogi
Hyvästit arpapelille: Miksi asiakaspolun tunteminen on tärkeää?Torstai 4.10.2018 - Terve Media markkinointi Millaisista etapeista asiakkaan matka muodostuu? Entä millaisia asiakkaat ylipäätään ovat? Moni uskoo tietävänsä vastaukset, vaikka todellisuudessa kyse voi olla lottoamisesta luulojen pohjalta. Millaisia näkökulmia asiakkaan polusta nostettiin esiin Terve Median Lääkäriportaalin digiaamiaisella? |
Avainsanat: asiakaspolku, customer journey, mitattavuus |
Mikä ihmeen data-analytiikka? Näin saat lisää suorituskykyä markkinointiinTorstai 4.10.2018 Kuinka markkinoinnin vaikuttavuutta liiketoimintaan pystytään mittaamaan? Terve Median Lääkäriportaalin digiaamiaisella data-analytiikan suorituskyvystä oli kertomassa Jarkko Kerkola Madtrixista. |
Avainsanat: Analytiikka, mitattavuus, data-analytiikka, markkinointi |
Työntekijän hyvinvointi - vaikuttaako se liiketoimintaan?Torstai 4.10.2018 - Terve Media markkinointi Kun panostamme työhyvinvointiin, miten se näkyy asiakaskokemuksessa tai yrityksen tuloksessa vai näkyykö? Tällainen kysymys mielessä ryhtyi Päivi Karesjoki Avareasta pohtimaan, miten asioita voisi tehdä eri lailla. Avareassa ryhdyttiin kokeiluluontoisesti tutkimaan työhyvinvointia uudella näkökulmalla. |
Avainsanat: Hyvinvointi, mitattavuus |