
Lääkäriportaali, mainosmuodot ja -koot
1. Paraati, 980 x 400 px, max 200 kt
2. Tuplaboksi, 300 x 550 px, max 100 kt
3. Mobiiliboksi, 300 x 250 px, max 80 kt
4. Jättiboksi, 600 x 250 px, max 100 k
5. Suurboksi, 690 x 300 px, max 100 kt
6. Interstitiaali, 800 x 500 px, max 200 kt
7. Panoraama, 1045 x 120 px, max 200 kt
8. Lattia, 728 x 90 px, max 100 kt
Lataa huomioarvokampanjan ilmoitustilatiedot* (PDF)
Lataa panoraamakampanjan ilmoitustilatiedot* (PDF)
Lataa pääyhteistyökumppanuuden ilmoitustilatiedot* (PDF)
Lataa interstitiaalikampanjan ilmoitustilatiedot* (PDF)
Lataa panoraama-interstitiaalikampanjan ilmoitustilatiedot* (PDF)
Lataa kongressipaketin ilmoitustilatiedot* (PDF)
Lataa lattiamainoskampanjan ilmoitustilatiedot* (PDF)
Lataa Lääkäriportaalin tapahtuman ilmoitustilatiedot* (PDF)
Lataa Lääkäriportaalin Työ ja ura -kampanjan ilmoitustilatiedot* (PDF)
*kaikki ilmoitustilatiedot sisältävät HTML5-ohjeistuksen
Ad unit guidelines in english.
Aineiston toimitus
Aikataulu: viisi (5) työpäivää ennen kampanjan alkua osoitteeseen mainos@tervemedia.fi. Mikäli aineiston toimitus on myöhässä, se voi viivästyttää kampanjan alkua.
Liitä mukaan:
- mainostajan ja kampanjan nimi
- julkaisupäivä
- url-osoite (mihin mainoksesta ohjataan)
- erikoisala, jolla mainostetaan
- mahdolliset kohdennukset
- jos samassa kampanjassa on useampi aineisto, tarvitsemme tiedon näytetäänkö aineistoja tietyssä järjestyksessä tai tietyllä painotuksella
Jos asiasta ilmenee kysyttävää, pyydän ottamaan yhteyttä.
Reetta Hukkanen
Projektikoordinaattori, verkkomainonta
Terve Media Oy
reetta.hukkanen@tervemedia.fi
puh. 050 3247 500
Sisältömarkkinointiartikkeli
Asiakas tuottaa 1) artikkelin ja siitä 2) noston, joka on uutiskirjeissä julkaistava lyhyt, lukemaan houkutteleva sisältö.
Artikkeli voi käsitellä mitä tahansa aihetta, josta asiakas haluaa kertoa lääkärikohderyhmälle. Sisältö voi käsitellä yleisesti kiinnostavaa asiaa tai se voi olla ”täsmätietoisku”. Tekstisisältöä suunnitellessa kannattaa miettiä, mitkä seikat artikkelissa ovat uutisia ja kiinnostavat erityisesti lääkäreitä – Lääketeollisuuden Eettisiä ohjeita noudattaen.
Artikkeli koostuu seuraavista osista
- Artikkelissa on uutismainen, lääkäriä kiinnostava otsikko (ytimekäs, informatiivinen ja lukemaan houkutteleva), otsikon pituus n. 60–70 merkkiä.
- Artikkelissa otsikon jälkeen on ingressi (n. 230–250 merkkiä tekstiä, joka toimii houkuttelevana johdantona artikkeliin).
- Artikkeli, jossa on teksti väliotsikoineen. Suositeltava merkkimäärä artikkeliin on 2 500–3 000 merkkiä, ilman välilyöntejä. Artikkelissa voi olla tekstiä, kuvia, videoita, infografiikkaa ja linkkejä.
- Artikkelissa tulee olla yksi aiheeseen liittyvä kuvituskuva (vaakakuva, ei tuotemainos, ei tekstiä, koko minimissään 690x360 px, jpg).
- Tarvittaessa listaus artikkeliin halutuista lisätietolinkeistä, esimerkiksi valmisteyhteenvetoteksti.
Kuukauden mittaiseen sisältömarkkinointiyhteistyöhön kuuluu viikon ajan näkyvyyttä uutiskirjeissä. Käytännössä näkyvyys tarkoittaa lyhyttä nostoa uutiskirjeissä.
Nosto koostuu seuraavista osista
Uutiskirjeen nosto on yhtä kuin artikkelin otsikko, ingressi ja kuva. Nostoteksti on siis sama kuin artikkelin otsikko ja ingressiteksti (ks. ohje edellä).
Huom! Lukijat päätyvät lukemaan artikkelin uutiskirjeessä olevan noston kautta. Nostossa kannattaa tuoda esille lääkäriä kiinnostava uutisnäkökulma.
Noston huomioarvo vaikuttaa suoraan artikkelin lukukertoihin.
Terve Media lisää artikkelin alkuun tekstin: KAUPALLINEN YHTEISTYÖ ja artikkelin loppuun tekstin: ”Kaupallinen kumppani: Yritys. Tämä sisältö on kaupallisen kumppanin tuottamaa ja kumppani vastaa toimituksellisesta sisällöstä.”