Terve Median blogi

Aslak de Silva ja hurmaavan tapahtuman askelmerkit: kuka olisi tilaisuuden 'Obama'

Perjantai 31.1.2020 klo 14.27 - TerveMedia markkinointi


Aslakdasilva_blogi_paakuva.jpg

Mikä ratkaisee, että saat asiantuntijan aikaa? Entä miten yleisö hurmaantuu ikihyviksi ja tahtoo paraatipaikoille seuraavallakin kerralla? Nordic Business Forum Oy:n toimitusjohtaja Aslak de Silva paljastaa videossa, miten se tehdään. 

Nordic Business Forum Oy:n toimitusjohtajan Aslak de Silva puhui Terve Median Lääkäriportaalin järjestämällä digiaamiaisella 4.12.2019. Nordic Business Forum Oy järjestää isoja liike-elämän konferensseja, ja de Silvan innostavasta esityksestä kannattaa napata vinkit myös oman, pienemmän tapahtuman järjestämiseen. 

Otetaan esimerkiksi vaikkapa lääkäreille järjestetty koulutustilaisuus. Koulutuksissa, joissa yleisönä on itsensä kehittämiseen ja jatkuvaan oppimiseen tottuneet lääkärit, puhujien rooli korostuu.  

Tilaisuuden järjestäjän kannattaakin miettiä, kuka olisi juuri män yleisön ”Barak Obama”henkilö, johon muutoin ei livenä noin vain törmää ja puhuja, jota arvostamme ja joka on alansa tunnettu ykkönen 

– Jos tapahtumassa ovat puhujina lääkärikunnan Obamat”, uskon, että näin saadaan lääkärit liikkeelle. Kannattaa miettiä, ketkä ovat ne starat, de Silva mainitsee esimerkkinä. 

Hurmaavan tapahtuvan askelmerkit – katso video 

Toiseksi tärkeäksi näkökulmaksi Aslak de Silva nostaa asiakas- ja palvelukokemuksen. Kokemuksen voi kiteyttää karkeasti niin, että kaikki sujuu helposti alkaen yksinkertaisesti siitä, saanko kahvia, pääsenkö sujuvasti vessaan tai voinko ladata puhelintani. DSilva kertoo videolla konkreettisia esimerkkejä, kuinka pitkälle palvelukokemuksen huomioimisessa pystytään menemään. 

Mitä muuta onnistunut tapahtuma vaatii? Katso digiaamiaiselta taltioitu video, jossa Aslak de Silva tiivistää olennaiset. 

 

 

Avainsanat: tapahtumat


Kommentoi kirjoitusta


Nimi:*

Kotisivun osoite:

Sähköpostiosoite:

Lähetä tulevat kommentit sähköpostiini