![](/api/thumbnail?img=/files/tervemediakoe.fi.kotisivukone.com/Kuvapalkki_tiedollajohtaminen.jpg&width=1030)
Tiedolla johtaminen lääkemarkkinoinnissa 12.9.2018
Aika: keskiviikkona 12.9.2018, klo 9.00 - 11.00, aamiainen tarjolla klo 8.30 – 9.00
Paikka: Keilaranta 1, EspooAiheena: Tiedolla johtaminen lääkemarkkinoinnissa
Ohjelmassa:
- Asiakkaan sähköinen ja mitattava polku, Sami Oittinen (kaupallinen johtaja, Terve Media Oy)
- Data-analytiikalla lisää suorituskykyä markkinointiin, Jarkko Kerkola (toimitusjohtaja, Madtrix Oy)
- Kaupallisten tiimien tiedolla johtaminen lääketeollisuudessa, Mailis Orakoski (toimitusjohtaja, Latua Group)
- Case MoveMe: IoT:lla työhyvinvointia ja lisää liikevaihtoa, Päivi Karesjoki (toimitusjohtaja, Avarea Oy)
![](/api/thumbnail?img=/files/tervemediakoe.fi.kotisivukone.com/digiaamiainen_12092018_logot.jpg&width=800)
Lääkealan sisältömarkkinoinnin klinikka 14.12.2017
Aika: torstaina 14.12.2017, klo 9.00 - 11.00, aamiainen tarjolla klo 8.30 – 9.00
Paikka: Keilaranta 1, Espoo
Aiheena: Lääkealan sisältömarkkinoinnin klinikka
Ohjelmassa:
- Mitä tehdä, kun pelkkä brändimainonta ei riitä?
- Uskallanko kokeilla sisältömarkkinointia, entä jos epäonnistun?
- Mitä lääkäri odottaa mainossisällöltä?
- Onko jotain uutta, jota voisin kokeilla ensi vuonna?
![](/api/thumbnail?img=/files/tervemediakoe.fi.kotisivukone.com/PetraTirkkonen_final.jpg&width=120)
Lääkärit kohderyhmänä. Päteekö heihinkin kiinnostavan viestinnän nyrkkisääntö; yhdistä hupi ja hyöty!
Petra Tirkkonen (Johtaja, terveysalan viestintä, Cocomms)
![](/api/thumbnail?img=/files/tervemediakoe.fi.kotisivukone.com/SannaMammi_final.jpg&width=120)
Podcast, vaikuttavan viestinnän väline
Sanna Mämmi (Account Director, Senior Consultant, hasan communications)
![](/api/thumbnail?img=/files/tervemediakoe.fi.kotisivukone.com/PetjaOrre_final.jpg&width=120)
Lääkäreihin kohdistuva sisältömarkkinointi
Petja Orre (Johtava lääkäri, LL PerusTerveys)
Käytännön esimerkkejä datan hyödyntämisestä
reseptilääkkeiden markkinoinnissa 5.10.2017
- klo 8.30 – 9.00 Aamiainen
- klo 9.00 – 10.00 Käytännön esimerkkejä datan hyödyntämisestä reseptilääkkeiden markkinoinnissa: Mika Teikari, Success Clinic ja Lasse Hyyti, Terve Media Oy
- klo 10.00 – 10.30 Sisältömarkkinointi: Markkinoinnin keskeiset virtaukset juuri nyt, Jani Halme, luova johtaja, ToinenPHD
- klo 10.30 – 11.00 Lääkäriportaalin tapahtumat lääkäreille – Sisältömarkkinointia kasvotusten: Ville Penttinen, Terve Media Oy
![](/api/thumbnail?img=/files/tervemediakoe.fi.kotisivukone.com/logopalkki_myynninvaikuttavuus.jpg&width=900)
Analytiikka markkinoinnin tukena -digiaamiainen 18.5.2017
Ohjelmassa:
- klo 8.30 – 9.00 Aamiainen
klo 9.00 – 9.30 Lisätehoa markkinointiin Terve Median uusien analytiikkapalveluiden avulla, Terve Media Oy
- klo 9.30 – 9.45 Asiakascase: Oy Eli Lilly Finland Ab & Taltz, Oy Eli Lilly Finland Ab, Leena Hienonen
- klo 9.45 – 10.15 Analytiikka Liiketoiminnan tukena, Avarea Oy
- klo 10.15 – 10.45 Terveydenhuollon tietolähteet ja niiden hyödyntämismahdollisuudet nyt ja tulevaisuudessa, Success Clinic Oy
![](/api/thumbnail?img=/files/tervemediakoe.fi.kotisivukone.com/logopalkki_digianalytiikka.jpg&width=900)
Maaliskuun 2016 digiaamiaisella kuultiin asiantuntijoiden näkemyksiä sisältömarkkinoinnista
![](/api/thumbnail?img=/files/tervemediakoe.fi.kotisivukone.com/jaakko_tapaninen_edited_013941.jpg&width=112)
![](/api/thumbnail?img=/files/tervemediakoe.fi.kotisivukone.com/jaakko_kievari_edited_014144.jpg&width=147)
Liikkuvan kuvan toimisto Klokin toimitusjohtaja Jaakko Kievari avasi videon mahdollisuuksista verkossa asiakascasejen kautta. Tutustu Klok Oy:öön klok.fi.
Katso maaliskuun digiaamiaisen sisältöä alla olevista videoista!
Asiantuntijat videolla, kesto n. 2 min.
Vuorovaikutus yleisön kanssa, kesto n. 2 min.
Videon voima, kesto n. 2 min.
Videon strateginen käyttö, kesto n. 2 min.
Jaakko Kievari - videon mahdollisuudet verkossa,
kesto n. 30 min.
Median murros - "Kaikki sisältö leviää verkostoituvasti yksilöiden kautta", kesto n. 2 min.
Jaakko Tapaninen - median tulevaisuus ja sisältömarkkinointi,
kesto n. 30 min.