Terve Median blogi
Kilpailuetuna analytiikkaTiistai 30.5.2017 klo 10:14 - Terve Media markkinointi Analytiikka auttaa ymmärtämään asiakasta ja hänen käytöstään paremmin. Ymmärryksen avulla voidaan esimerkiksi lisätä verkkokaupan myyntiä. |
Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: Analytiikka, markkinointi |
Analytiikka-aamiainen keräsi lääkemarkkinoinnin ammattilaisetTiistai 30.5.2017 klo 10:10 - Terve Media markkinointi Terve Median, Avarean ja Success Clinicin järjestämälle digiaamiaiselle 18.5.17 Ison Omenan Finnkinossa osallistui kattava joukko lääkemarkkinoinnin ammattilaisia. Finnkino Omenan uudet tilat toimivat hyvänä puitteena uusille asioille ja näkemyksille, joita tapahtumassa tuotiin esiin. |
Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: markkinointi, mittaaminen, marketing dashboard |
Helpoin tapa ymmärtää asiakaslähtöistä sisältömarkkinointiaTiistai 30.5.2017 klo 10:06 - Kalle Viira, Hehkumarketing Helpoin tapa ymmärtää asiakaslähtöistä sisältömarkkinointia, näin luot toimivan suunnitelma hauskasti pelaamalla Voiko digitaalista sisältömarkkinointia ja sosiaalisen median hyödyntämistä konseptoida tavalla jonka kaikki ymmärtävät, kyllä voi. On otettava tarpeeksi selkeä alusta, yksinkertaistettava toimintaympäristö ja vietävä ratkaisut käytännön läheisiksi toteutuksiksi. |
Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: sisältömarkkinointi, pelillistäminen |