Terve Median blogi

Kilpailuetuna analytiikka

Tiistai 30.5.2017 klo 10.14 - Terve Media markkinointi

Analytiikka auttaa ymmärtämään asiakasta ja hänen käytöstään paremmin. Ymmärryksen avulla voidaan esimerkiksi lisätä verkkokaupan myyntiä.

Lue lisää »

Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: Analytiikka, markkinointi

Analytiikka-aamiainen keräsi lääkemarkkinoinnin ammattilaiset

Tiistai 30.5.2017 klo 10.10 - Terve Media markkinointi

Terve Median, Avarean ja Success Clinicin järjestämälle digiaamiaiselle 18.5.17 Ison Omenan Finnkinossa osallistui kattava joukko lääkemarkkinoinnin ammattilaisia. Finnkino Omenan uudet tilat toimivat hyvänä puitteena uusille asioille ja näkemyksille, joita tapahtumassa tuotiin esiin.

Lue lisää »

Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: markkinointi, mittaaminen, marketing dashboard

Helpoin tapa ymmärtää asiakaslähtöistä sisältömarkkinointia

Tiistai 30.5.2017 klo 10.06 - Kalle Viira, Hehkumarketing

Helpoin tapa ymmärtää asiakaslähtöistä sisältömarkkinointia, näin luot toimivan suunnitelma hauskasti pelaamalla

Voiko digitaalista sisältömarkkinointia ja sosiaalisen median hyödyntämistä konseptoida tavalla jonka kaikki ymmärtävät, kyllä voi. On otettava tarpeeksi selkeä alusta, yksinkertaistettava toimintaympäristö ja vietävä ratkaisut käytännön läheisiksi toteutuksiksi.

Lue lisää »

Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: sisältömarkkinointi, pelillistäminen