Terve Median blogi
Hyvästit arpapelille: Miksi asiakaspolun tunteminen on tärkeää?Torstai 4.10.2018 - Terve Media markkinointi Millaisista etapeista asiakkaan matka muodostuu? Entä millaisia asiakkaat ylipäätään ovat? Moni uskoo tietävänsä vastaukset, vaikka todellisuudessa kyse voi olla lottoamisesta luulojen pohjalta. Millaisia näkökulmia asiakkaan polusta nostettiin esiin Terve Median Lääkäriportaalin digiaamiaisella? |
Avainsanat: asiakaspolku, customer journey, mitattavuus |
Mikä ihmeen data-analytiikka? Näin saat lisää suorituskykyä markkinointiinTorstai 4.10.2018 Kuinka markkinoinnin vaikuttavuutta liiketoimintaan pystytään mittaamaan? Terve Median Lääkäriportaalin digiaamiaisella data-analytiikan suorituskyvystä oli kertomassa Jarkko Kerkola Madtrixista. |
Avainsanat: Analytiikka, mitattavuus, data-analytiikka, markkinointi |
Työntekijän hyvinvointi - vaikuttaako se liiketoimintaan?Torstai 4.10.2018 - Terve Media markkinointi Kun panostamme työhyvinvointiin, miten se näkyy asiakaskokemuksessa tai yrityksen tuloksessa vai näkyykö? Tällainen kysymys mielessä ryhtyi Päivi Karesjoki Avareasta pohtimaan, miten asioita voisi tehdä eri lailla. Avareassa ryhdyttiin kokeiluluontoisesti tutkimaan työhyvinvointia uudella näkökulmalla. |
Avainsanat: Hyvinvointi, mitattavuus |
Tiedolla johtaminen - mitä se tarkoittaa käytännössä?Torstai 4.10.2018 - Terve Media markkinointi Tuttu tilanne töissä: Kun kello käy viittä, hoksaat, että huomiselle pitäisi vielä rykäistä esitys johtoryhmälle. Mailis Orakoski Latua Groupista kertoi Terve Median digiaamiaisella, miten paniikkitilanteilta voidaan välttyä, kun johtamisen työkaluksi otetaan tieto. |
Avainsanat: tiedolla johtaminen, myynnin johtaminen, lääketeollisuus |